نمایندگی کمباین گوهردهی

فروش ،سرویس و تعمیر انواع کمباین های برنج در مازندران

فروش ،سرویس و تعمیر انواع کمباین های برنج در مازندران

نمایندگی کمباین گوهردهی

نمایندگی کمباین گوهردهی آماده ارائه انواع خدمات به کمباین داران محترم در خطه سرسبز مازندان در زمینه سرویس ،تعمیرات و فروش کمباین های صفرو دست دوم می باشد . ادرس :مازندران ساری کیلومتر 15 جاده دریا سه راه پنبه چوله تماس:9- 01133683818

آخرین نظرات

کمباین های برنج در پایان هر فصل کاری برداشت  نیاز به سرویس و تعمیرات مجدد برای کار در فصل بعدی برداشت دارند .این عملیات باعث افزایش طول عمر کمباین و بهبود عملیات برداشت و عدم ریزش و تلفات محصول می شود .

انجام سرویس کمباین باید توسط سرویسکار فنی و دارا تجربه صورت گیردزیرا که سرویس توسط افراد ناوارد باعث ایجاد آسیب در هنگام کار و اتلاف وقت و ایجاد خسارت مادی زیاد می شود.علاوه برسرویسکار حرفه ای ،تهیه و تامین قطعات مطمئن و شرکتی نیز بسیار مهم و در خور اهمیت است .قطعات نامرغوب و ضعیف نیز با عث بروز مشکلات و حادثه در هنگام کار خواهند شد.

این شرکت جهت سرویس انواع کمباین با دارابودن کادر قوی و دوره دیده و تهیه و تامین قطعات از شرکت های تولید کننده کمباین آماده ارائه خدمات سرویس به کشاورزان محترم است.

جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 01133683818و01133683819 تماس حاصل فرمایید

نظرات  (۲)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

سلام ، نمایندگی خوبی دارین با سپاس .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی